Hemstädning

Tänk dig att komma hem till ett skinande rent hem. Som kund på Städaren.se får du regelbunden hemstädning samma veckodag av samma person. Hur ofta och när bestämmer du. Använd din tid till något du tycker är roligare!

Här kan du se pris för just din bostad. Priset är efter skatteavdraget och inklusive moms.

Vi börjar alltid med ett hembesök där vi ger dig en presentation av tjänsten och där du kan ställa frågor till oss. Vi går även igenom just vad du behöver hjälp med. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig. Ge gärna förslag på tider du vill att vi kommer. Vi gör hembesök dagtid och kvällstid. Våra hembesök är självklart kostnadsfria och du binder dig inte till något.

Namn
Adress
E-post
Objekttyp
Kvadratmeter
Telefonnummer
Förslag på datum/tid

Räkna ut din städkostnad

Priset är efter rutavdrag/skatteavdraget på 50% som vi ansöker åt dig direkt på fakturan.

Räkna ut

...

Intresseanmälan

Priset är för standardobjekt. Vill du veta vad just din bostad skulle kosta så kontakta oss eller boka in ett kostnadsfritt hembesök. Pris vid första städ är alltid pris som vid engångstillfälle

[STÄNG]

Med RUT avdrag är det förmånligt att ha hemstädning. Medan du gör något annat så gör vi ditt hem skinande rent. Man väljer mellan varje vecka, varannan vecka eller en gång i månaden. Vi utför hemstädning i Stockholm. Vi börjar alltid med ett hembesök där vi berättar mer.

Varför Städaren.se?

  • Utbildad personal

    Vår personal är utbildad, alla pratar och förstår svenska

  • Personlig service

    Våra kunder säger om oss att vi är enkla att ha kontakt med. Vi vågar påstå vi har en personlig service.

  • Ansvarsförsäkring

    Som kund till städaren.se ingår alltid ansvarsförsäkring om en olycka sker.

  • Kvalitetsgaranti

    Vår Nöjd kund Garanti innebär att vi åtgärdar det du ej är nöjd med.

  • Nyckel och larm

    Vi har trygga rutiner för nyckel och larmhantering. Vi följer Svensk Stöldskydds förenings riktlinjer.

Är Städarens personal försäkrade?

Ja Städarens personal är försäkrade emot skador som uppstår under arbetstiden upp till 10 miljoner kronor hos SOLID försäkringar.

Är personalen tillförlitlig?

Ja Städarens personal är utplockade med omsorg. All personal genomgår vår interna utbildning. Personalen skriver också på ett sekretessavavtal.

Vem står för materialet?

De flesta väljer vårt start städkit men vi kan också städa med ditt städmaterial.

Är det alltid samma person som kommer och städar?

Ja det är samma person förutom vid sjukdom eller semester.

Måste jag lämna ut nycklar?

Nej inte om du är hemma. Har du abonnemang på hemstädning så kvitterar vi ut 2 exemplar. Vi har samarbete med Svensk Stöldskydds förening samt försäkrade hos SOLID försäkring för din säkerhet.

Kan jag betala kontant?

Nej vi skickar en faktura efter utfört arbete.

Vad ingår?

Dina önskemål styr vad vi ska utföra men vi har ett baspaket som du kan se här

Checklista hemstädning (Pdf dokument)

Hur lång tid tar det att städa?

Det beror på antal kvadratmeter och typ av objekt. Första gångerna tar det längre tid då städaren lär känna objektet.

Måste jag vara hemma vid första städtillfället?

Vi rekommenderar våra kunder att vara hemma vid första städtillfället om det är möjligt. Då kommer arbetsledaren och din städare. Det är bra att vara hemma för att kunna visa vår städare hur du vill ha det städat samt om det är några möbler eller ytor som är extra känsliga. Det är dock inget krav att vara hemma.

Talar er personal svenska?

Ja vår personal förstår och pratar svenska.

Vad har ni för avbokningsregler?

Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris. Notera att avbokningskostnaden inte berättigar till RUT-avdrag.
Gå till avbokningsformuläret »

Vad händer om jag inte är nöjd?

Om det är något som vi missat i utförandet kan du alltid ta kontakt med oss så ser vi till att felet avhjälps. Om du som kund själv åtgärdar felet innan Städaren.se kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning. Det är viktigt att meddela detta inom 48 timmar efter att städningen är utförd.

Vad händer om något skulle råka gå sönder?

Städaren.se är ansvarsförsäkrade. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.
Gå till reklamationsformuläret »

Städaren.se
Ibsengatan 60
168 47 BROMMA

Tel: 08-35 69 20
E-post: info@stadaren.se

Telefontider:
08-17 (mån – fredag)
10-14 (helg)
Röda dagar stängt

Öppetider:
08-16 (mån-fredag)

Gilla oss på Facebook

Städaren.se på Facebook

Städaren på Instagram

Vi finns även på Instagram

Fråga oss
Ditt namn
Ditt telefonnummer
Din epost
Ditt meddelande