Facility service

Samla dina tjänster hos samma leverantör så sparar du pengar och tid. Vi på Städaren.se är ett fullserviceföretag som kan erbjuda dig som fastighetsägare eller bostadsrättsförening ett brett program av olika tjänster och du har samma kontaktperson.

Det blir allt vanligare att kunder köper hela paket av servicelösningar istället för enstaka tjänster detta brukas kallas Facility Management (FM). Städaren.se kan leverera ett specialanpassat paket av olika tjänster som ger dig en bättre kontroll över dina tjänster till ett bättre pris.

Hur går det till?

Är du befintlig kund till oss så kontaktar du bara din personliga kontaktperson hos oss så kontaktar han dig. Är du ny kund till oss så ber vi dig fylla i intresseanmälan här eller ringa kundtjänst. Du kan självklart beställa enstaka tjänster hos oss vid behov.

Tjänsteutbud

  • Trädgårdsskötsel
  • Vaktmästeri
  • Bortforsling
  • Belysningsservice
  • Snöskottning

Är du intresserad så fyll i vår intresseanmälan.

Kundservice: 08 – 356 920

Finner du ej svaren på dina frågor så kontakta oss via telefon eller email.

Blir de billigare att köpa ett paket av er?

Ja upp till 15 % beroende på vilka tjänster och paket man köper.

Vem står för utrustningen?

Det beror på vilken tjänst och omfattning av arbetet som krävs. Men vi har den mesta av utrustningen som krävs. I regel behöver inte Ni som uppdragsgivare stå för en dyr investering.

Vi är en väldigt liten bostadsrättsförening åter Ni Er oss också?

Ja vi kan ta hand om stora som små bostadsrättsföreningar. Ingen är för liten eller för stor.

Vad är den största fördelen med att ha Er som leverantör på flera tjänster?

Självklart som ovan att det blir billigare att samla tjänsterna hos oss men också att det blir så mycket lättare med en kontaktperson som man känner och har förtroende för. Det spar mycket tid enligt våra kunder.

Vad har ni för avbokningsregler?

Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad notera att andra villkor gäller som avtalskund. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris.

Gå till avbokningsformuläret »

Vad händer om vi inte är nöjd?

Om det är något som vi missat i utförandet kan du alltid ta kontakt med oss så ser vi till att felet avhjälps. Om du som kund själv åtgärdar felet innan Städaren.se kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning. Det är viktigt att meddela detta inom 48 timmar efter att städningen är utförd.

Vad händer om något skulle råka gå sönder?

Städaren.se är ansvarsförsäkrade. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.

Gå till reklamationsformuläret »

Tjänsterna kan köpas paketvis tex ihop med din trappstädning eller separat. Vi offererar priserna enligt önskemål.

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom en arbetsdag.

Förnamn
Efternamn
Bostadsrättsföreningens namn
Telefonnummer
Din epost
Adress

Kundservice: 08 – 356 920

Städaren.se
Ibsengatan 60
168 47 BROMMA

Tel: 08-35 69 20
E-post: info@stadaren.se

Telefontider:
08-17 (mån – fredag)
10-14 (helg)
Röda dagar stängt

Öppetider:
08-16 (mån-fredag)

Gilla oss på Facebook

Städaren.se på Facebook

Städaren på Instagram

Vi finns även på Instagram

Fråga oss
Ditt namn
Ditt telefonnummer
Din epost
Ditt meddelande