Trappstädning

Ett rent trapphus ökar trivseln för bostadsinnehavarna. Med rätt utförd och regelbunden trappstädning hålls trapporna rena, fina och skadegörelsen minskar.

Trappstädning offereras efter genomfört möte med Er. För att kunna ger Er bästa pris till högsta kvalité är det viktigt att vi får träffa Er och se fastigheten.

Det sparar tid för Er och ger en god grund för ett gott samarbete.

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom en arbetsdag.

Förnamn
Efternamn
Bostadsförenings namn
Telefonnummer

Din epost
Adress
Antal portar i fastigheten

Kundservice: 08 – 356 920

Att ha en välstädad trappuppgång gör att första intrycket för besökare är positiv. Trappstädning behövs också för att minska slitaget och hålla längre. Vi på Städaren.se är specialister på trappstädning och fastighetsstäd. Med kunnig personal, rätta städmetoderna och hög personlig service är vi det självklara valet för många kunder.

Hur går det till?

Vi gör ett besök hos Er där vi går igenom Era behov och önskemål. Vi berättar om goda exempel från våra befintliga kunder stora som små och hur man på effektivaste och kostnadsmässiga bästa sättet kan lägga upp städningen och underhållet.

Vi skickar en offert där en tydlig städinstruktion medföljer på hur städningen ska skötas och hur ofta. Vi genomför sedan kontinuerligt kvalitetskontroller som dokumenteras och skickas till Er.

Vi är ett fullservice företag och kan även erbjuda en rad olika tjänster. Se i menyn till höger för att läsa mer.

Varför Städaren.se?

  • Kunnig och utbildad personal
  • Avtalsenlig lön för personalen
  • Familjeföretag med personlig service
  • Konkurrensmässiga priser

Frågor eller boka möte

Om du har fler frågor eller funderingar så kontakta oss gärna via vårt formulär eller ring vår kundtjänst.

Kundtjänst: 08 – 356 920

Hittar du ej svaret på din fråga så kontakta gärna oss.

Vad är Er rekommendation för ett rent trapphus?

Grundläggande är att försöka få stopp på smutsen i entrén genom en bra smutsspärr tex entrématta. Sedan att informera alla i huset om vad kostnaden är för föreningen så alla tar ansvar för den gemensamma ytan.

Vidare ett bra serviceavtal (med tydlig städinstruktion) med en entreprenör som Städaren.se som har en gedigen kunskap om städning och underhåll. Kontinuerliga uppföljningsmöten där man sätter in åtgärder direkt vid behov. Slutligen tycker vi att ett bra golvvårdsprogram för golvet bör upprättas. Det är några av sakerna som varje fastighet bör ha.

Är Städarens personal försäkrade?

Ja Städarens personal är försäkrade emot skador som uppstår under arbetstiden upp till 10 miljoner kronor.

Är personalen tillförlitlig?

Ja Städarens personal är utplockade med omsorg. All personal genomgår vår interna utbildning. Personalen skriver också på ett sekretessavtal.

Vem står för materialet?

Vi på Städaren.se står för materialet. Dammsugare ingår ej ej heller speciarengöringsmedel.

Måste BRF binda sig från början?

Avtalen har först en provmånad där man kan säga upp närsomhelst. Sedan är det löpande med 3 månaders uppsägningstid.

Hur ofta bör trappan städas?

Det beror på en rad olika faktorer som hur många som passerar i fastigheten, olika typer av material har också påverkan för städningen. Det är Ert behov och önskemål som styr. Vi visar goda exempel på hur liknande kunder som Er gör.

Vad ingår?

Se vår checklista för ett exempel på vad den kan innehålla

Checklista trappstädning för fastigheter (Pdf dokument)

Utför ni andra tjänster?

Se i vår meny här invid så finns fler av de tjänster vi erbjuder.

Vad händer om jag inte är nöjd?

Om det är något som vi missat i utförandet kan du alltid ta kontakt med oss så ser vi till att felet avhjälps. Om du som kund själv åtgärdar felet innan Städaren.se kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning. Det är viktigt att meddela detta inom 48 timmar efter att städningen är utförd.

Vad händer om något skulle råka gå sönder?

Städaren.se är ansvarsförsäkrade. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.

Gå till reklamationsformuläret »

Städaren.se
Ibsengatan 60
168 47 BROMMA

Tel: 08-35 69 20
E-post: info@stadaren.se

Telefontider:
08-17 (mån – fredag)
10-14 (helg)
Röda dagar stängt

Öppetider:
08-16 (mån-fredag)

Gilla oss på Facebook

Städaren.se på Facebook

Städaren på Instagram

Vi finns även på Instagram

Fråga oss
Ditt namn
Ditt telefonnummer
Din epost
Ditt meddelande