Storstädning

Har din fastighet ingrodd smuts och behöver fräschas upp? Städaren.se utför storstädningar hos befintliga kunder och nya kunder. En storstädning är en djuprengöring som gör att fastighetens ytskikt ökar sin livslängd och därmed sparar man på renoveringskostnaden.

Storstädning är en djuprengöring där den vanliga städningen inte räcker till. Storstädningen ingår också i våra periodiska städningar. Det är då den städningen man lägger in som utförs vid vissa tillfällen under året. En storstädning rekommenderas i fastigheter minimum en gång per år och då på våren efter slask och smutsperioden.

Checklista storstädning för fastigheter (Pdf dokument)

Hur går det till?

Är du befintlig kund till oss så kontaktar du bara din personliga kontaktperson hos oss så kontaktar han dig. Är du ny kund till oss så ber vi dig fylla i intresseanmälan här eller ringa kundtjänst.

Är du intresserad så fyll i vår intresseanmälan.

Kundservice: 08 – 356 920

När genomförs storstädningen?

Den genomförs oftast på våren efter smutsperioden då de varit mycket slask, grus och saltet följt med in i huset från våra skor. Den kan också utföras på hösten eller närsomhelt men vår rekommendation är på våren.

Varför behövs storstädning?

Den ordinarie trappstädningen är ofta inte tillräcklig om man vill behålla sin fastighets värde. Smuts och annan förorening förstör fastigheten och det finns även många områden som är svåråtkomliga man bör rengöra minst en gång per år. Det bästa är att lägga in detta i ordinarie avtal direkt periodiskt dvs när det ska utföras under ett år.

Hur betalar vi?

Vi skickar en faktura via email du anger kostnadsfritt med 20 dagars villkor för engångsbeställningar och 30 dagar för befintliga kontorskunder. Vill du ha den per post så utgår en administrationsavgift på 35 kr.

Vad har ni för avbokningsregler?

Vid avbokning tidigare än 72 timmar (helg ej inräknat) före avtalat städtillfälle har kunden rätt till avbokning utan kostnad notera att andra villkor gäller som avtalskund. Vid avbokning senare debiteras kunden fullt pris.

Gå till avbokningsformuläret »

Vad händer om vi inte är nöjd?

Om det är något som vi missat i utförandet kan du alltid ta kontakt med oss så ser vi till att felet avhjälps. Om du som kund själv åtgärdar felet innan Städaren.se kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning. Det är viktigt att meddela detta inom 48 timmar efter att städningen är utförd.

Vad händer om något skulle råka gå sönder?

Städaren.se är ansvarsförsäkrade. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden. Visar det sig att skadan uppstått pga. fel eller brist på information från kundens sida eller tredje part ansvarar vi inte för skadan.

Gå till reklamationsformuläret »

Storstädningen offereras efter ett kostnadsfritt möte med Er. Detta för att kunna ge Er ett bra pris till hög kvalité är det viktigt att vi får träffa Er. Detta sparar tid och en god grund för gott samarbete.

Är du kund hos oss idag men inte har storstädning i Ert avtal så rekommenderar vi att lägga in det i avtalet tillsammans med Er kontaktperson då vi kan ge bättre pris och tillgänglighet. Det går självklart bra att beställa per avrop också.

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom en arbetsdag.

Förnamn
Efternamn
Bostadsrättsföreningens namn
Telefonnummer
Din epost
Adress

Kundservice: 08 – 356 920

Städaren.se
Ibsengatan 60
168 47 BROMMA

Tel: 08-35 69 20
E-post: info@stadaren.se

Telefontider:
08-17 (mån – fredag)
10-14 (helg)
Röda dagar stängt

Öppetider:
08-16 (mån-fredag)

Gilla oss på Facebook

Städaren.se på Facebook

Städaren på Instagram

Vi finns även på Instagram

Fråga oss
Ditt namn
Ditt telefonnummer
Din epost
Ditt meddelande